خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/07/04 - 17:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل

دیدار خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران با  دکتر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی فلسطین

خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران امروز چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ با دکتر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران امروز چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ با دکتر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.



دکتر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی فلسطین ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در جهت تضعیف حقوق مردم فلسطین به ویژه تصویب قانون «دولت -ملت یهود» گفت:  موضوع قدس و فلسطین برای مسلمانان یک مسئله اعتقادی است و سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران حمایت قاطع از حقوق مردم مظلوم فلسطین است. 



رئیس گروه دوستی پارلمانی در ادامه مقاومت و ایستادگی را تنها راه نجات ملت فلسطین دانست و افزود: حزب الله، سوریه، عراق و یمن نمونه ای از مقاومت است که نشان می دهد امت اسلامی می توانند با اتحاد مشکلات را حل کنند.



خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در این دیدار با اشاره به راهپیمایی های بازگشت گفت: رژیم صهیونیستی کودکان، جوانان و کادرهای پزشکی را به گونه ای وحشیانه مورد حمله قرار داده و مردم فلسطین تاکنون شهداء و مجروحان فراوانی را در راهپیمایی های بازگشت داشته اند. 



نماینده جنبش حماس ضمن تشریح طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن اظهار داشت: رژیم صهیونیستی عامل ناامنی و جنجالی است که هم اکنون در منطقه شاهد آن هستیم. 



وی با اشاره به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل خاطر نشان کرد: سخنان شب گذشته ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، نمایانگر رفتاری وقیحانه و نژاد پرستانه در سازمان ملل بود.



خالد قدومی از حمایتها و مواضع جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی نمود./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 262595
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار